BSM Sound Solutions

 

 

Imago

Kodulehe ja üldise uue logo imago väljatöötamisel on eemärgiks täiuslikkuse edastamine. Samuti soov olla kontrastne, silmatorkav, veatu ja stiilne. "Popp ja noortepärane".

Mõningate katsetuste tulemusel sai valitud värvitoonid:

Must ja hallid toonid - soliidsus ja teisitimõtlemine
Punane - stiil ja silmatorkavus
Valge - puhtus, uudsus

Värvide erineval kombineerimisel püüame järgida noortepärast ja soliidset stiili, mis vaatajate silmades peaks tekitama huvi, salapära ja usaldust. See on mingil määral kunst ja igaühel on oma nägemus sellest, kuid eks ilu ole vaataja silmades...

Nimi

Lühend BSM tuleneb sõnast basssoundman (bassihelimees), mis omakorda on liitsõna Bass+Sound+Man (bass+heli+mees).

Sound'n'Design, ehk siis Sound and Desing või Sound & Design. Valitud sai selline sõnade kombinatsioon, kuna peamiseks tegevusalaks on heli, ehk siis sound ja kuna me püüame läheneda natukene teise nurga alt, võiks isegi öelda, et kunstiliselt, stiilselt, omanäoliselt, siis siit ka sõna design. Design otsetõlkes tähendab ettekavatsetust, kavandamist, kujundamist, disainimist.

Kokku saime BSM Sound'n'Design

 

Team BSM

 
     

CopyRight by BSM I bsm [ät bsm.ee] I +372 53 41 8181 I www.bsm.ee